Корзина
2120 отзывов
Прайс лист компании на 2018 годСмотреть
Старт програми лояльності для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс
Контакты
Клиома Сервис™ - питомник ягодных растений
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
+38044334-40-250501681408Отдел продаж
+38098955-35-36Мария - менеджер
+38063925-23-45Светлана - менеджер
+38095224-90-800683908727Елена, ОПТ (от 1000 шт)
Максим Климчук
УкраинаВолынская областьг. Киверцыул. Школьная45200
Kліома Сервіс
Карта

Старт програми лояльності для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс

Старт програми лояльності для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс

Система знижок для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс. Дізнайтесь деталі, та як отримати картку постійного клієнта компанії.

Любі друзі !!! З радістю повідомляємо Вам про те, що з березня 2018 року компанія Кліома Сервіс запроваджує програму лояльності для постійних клієнтів!

Якщо Ви вже не перший сезон працюєте з нами, або здійснювали покупки в наших інтернет-магазинах протягом 2016, 2017, 2018 років, у Вас є всі шанси отримати дисконтну карту постійного клієнта Кліома Сервіс.

На що ми готові надати Вам знижку? Всього буде три сегменти, за якими будуть нараховуватися знижки: саджанці, торфосуміші і субстрати, годівниці для свиней. На всі ці категорії буде надаватися одна дисконтна карта, відсоток може бути різним.


Як отримати карту постійного клієнта Кліома Сервіс?

Дуже просто. Вам потрібно зробити мінімум три замовлення по одному сегменту,  із вказаних вище, на загальну суму 1500 грн і більше.

Рекомендуємо не змінювати ім'я одержувача в замовленнях, так як за даним індикатором будуть вираховуватися всі Ваші замовлення в системі. Відсоток знижки з часом може змінюватися, в залежності від кількості замовленого товару і його вартості.


Мені прийшла СМС про присвоєння дисконтної карти, як її отримати?

Всі карти нашим клієнтам будуть надсилатися разом з новими замовленнями, в яких вже будуть враховуватися відсотки знижки.


Як мені дізнатися, який відсоток знижки присвоєно по карті?

Після перерахунку знижок, всім нашим клієнтам буде приходити смс-повідомлення з інформацією про присвоєння дисконтної карти (буде вказано номер карти та відсоток знижок за категоріями).
На даний момент діятимуть такі відсотки знижок за сегментами:

  • Саджанці - 5%
  • Торф - 3%
  • Годівниці для свиней - 2%
Вказані знижки діють лише на роздрібні замовлення (для оптових клієнтів діє власна система знижок). З інформацією про кількість товару на опт та роздріб можна ознайомитись на сайті, у прайсі, або звернутись до менеджерів наших інтернет-магазинів.

Як зрозуміти, що знижки діють в замовленні?

При оформленні замовлення Вам не потрібно говорити номер дисконтної картки - все в звичайному режимі. Система сама підтягне Вашу карту, і знижки на товари будуть присвоюватися автоматично по кожній позиції товару. У накладній до замовлення (вона ж «Замовлення покупця») буде окрема колонка - "Лояльність", де і буде вказана сума знижок, як по позиціях товарів, так і загальна.


Чи може бути перерахунок знижок?

Так, відсоток знижки працює не тільки на присвоєння новим клієнтам, а й накопичує відсоток для тих, у кого вже є карти. Після перерахунку, Ви знову отримаєте СМС повідомлення про перерахунок знижок і новий відсоток за сегментами.

Компанія Кліома Сервіс залишає за собою право редагувати і призначати знижки в індивідуальному порядку для окремих клієнтів.

Загальні положення використання дисконтної картки можна подивитися в мануалі, що додається.

Якщо ж у Вас виникли питання, або щось залишає сумніву - ми завжди готові допомогти і проконсультувати по телефону.


Кліома Сервіс - ми працюємо для Вас!

facebook twitter