Відгуки про компанію Кліома Сервіс™ - розплідник ягідних рослин
- Покупець
Замовляла не в перше, все добре, дякую!
- Коментар продавця
Тетяна дякуємо за оцінку магазину! Нехай плодоносять та радують врожаєм!
- Коментар продавця
- Покупець
Замовляла не в перше, все добре, дякую!
- Угода на маркетплейсі Prom.uaНадія
- Валентина
Здраствуйте. Сегодня получила посылку, ждала месяц, очень расстроилась, клубника вся запревшая, некоторые кусты
- Наталья
Кліома-сервіс? Ні, сервісу немає. Є хамське ставлення до покупця. Нечесна фірма, яка дууууже сильно підвела. За два тижні я так і не отримала своє замовлення. Перший раз збрехали, коли відправлять товар. Не відправили. Другий раз - надіслали номер накладної, сформованої в кабінеті Укрпошти, але не відправляли ще 2 дні. Очевидно, вважають себе найрозумнішими, бо на питання "чи не помилилися в номері, бо такого номера не існує" відповідають "мабуть, ще до бази пошти не занесли". Зазначила в замовленні і двічі нагадала, щоб зробили огляд при отриманні. Нарешті, приїхала моя посилка. Виносять мені ящик в мій зріст з наліпкою "огляд не дозволено"!!! В середині має бути всього лише 40 горщиків для розсади, при чому більшість (20 і 10 шт.) - одного калібру. Хіба не можна було скласти їх компактно, один в один, а не змушувати клієнта платити подвійний тариф за негабарит?! За що покупець має платити вам гроші, за картонну коробку??? А після мого дзвінку до них, щоб з'ясувати, навіщо так зроблено, вони взагалі відморозились. Питають: "Так яка у вас претензія?" (дослівно). Ну хіба не знущання?
Бачу, що за той час поки тривала вся ця епопея з відправкою, правдивих (негативних) відгуків побільшало. Прикро, що хоч я і вагалася, але одразу не зважила на досвід інших покупців, оскільки завжди враховую право на помилку. Проте, як з'ясувалося, це не помилки, а система, стиль роботи. Виправлятися фірма не вміє і не збирається. Проблеми почалися з самого початку, із замовлення на їх сайті. Зауважте, якщо ви помилково додали товар до кошика, коли обирали, то видалити його буде неможливо! З жодного браузеру. І це теж буде сут Бого "ваша проблема", бо у них "все нормально".
Кліома - мій чорний список назавжди. - Покупець
- Александр
Замовлення 5254 від 26.04.21. Отримали три пакунка. Все запаковано добре. Почали розраховувати і зрозуміли , що не доставлений один саджанець , а їх повинно бути три і два з них однакові мабуть помилково не доклали. Дзвонили менеджеру . Обіцяли розібратись, але мовчать. Шкода. Більше не буду робить замовлення.
- Коментар продавця
Доброго дня! Дуже шкода що сталась така ситуація, Ваше питання уже вирішено! Гарного настрою!
- Коментар продавця
- Елена
Хочу поблагодарить компанию за саженцы голубики и красной смородины.
Делала маленький заказ на 2-х летнюю голубику Блю Голд и одну однолетнюю(просто для мин.суммы заказа добавила, название даже не помню) и 2 саженца красной смородины Виксне.
Перезвонили через пару часов, сразу уточнили, что красная смородина будет через 5 дней примерно, через 7 рабочих дней сделали отправку заказа, что в мире "магазинов по продаже саженцев" можно сказать отлично, пусть и не идеально. Вносила 100% оплату на карту.
Саженцы хорошего качества, минус, что на них не было надписей с названиями сортов, но т.к. всего 3 наименования и разного возраста, то вполне можно понять что и где.
Надеюсь, что растения будут соответствовать своим сортам. Спасибо:)- Коментар продавця
Олена, нам дуже приємно чути такі слова! Нажаль спостерігаємо великий наплив замовлень, тому є певні затримки у відпраці! Надаємось що Ви будлете співпрацювати із нами надалі!
- Коментар продавця
- Петро
Довго везла Укрпочта. Але все ціле і живе.
- Покупець
Пунктуальний та відповідальний продавець!!!