Продавець Кліома Сервіс™ - розплідник ягідних рослин розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4409 відгуків
Вільна дата відправки: 08.10.2024 Встигніть замовити!Каталог
+380 (44) 334-40-25
+380 (98) 955-35-36
+380 (50) 168-14-08
+380 (63) 925-23-45
вул. Шкільна (Офіс), Забрати замовлення можна лише на розсаднику с. Борохів (мітка на карті "Розсадник Кліома Сервіс")", Ківерці, Україна
Кліома Сервіс™
Залишити відгук

Впровадження Бонусної Програми для клієнтів від Кліома Сервіс

Друзі, ми дуже вдячні всім клієнтам які працюють із нами на постійній основі. Опрацьовуємо ваші зауваження, відгуки, звернення та стараємось удосконалювати умови співпраці. Нарешті ми готові анонсувати глобальну зміну, яка стане новим етапом у партнерських взаємовідносинах! «Програма лояльності», буде замінена на «Бонусну систему».

У чому переваги «Бонусної системи»

1)    Для всіх клієнтів буде можливість отримання накопичувального бонусного рахунку, із якого можна робити оплату товару у замовленнях (повну чи часткову);

2)    Категорії товарів, за які будуть нараховуватись бонуси буде значно розширена, у порівнянні із програмою лояльності;

3)    Діятиме трьох рівнева категорія. Тут все просто – більше купуєш – більший відсоток бонусів отримуєш.

Пункт 1: Особливості роботи із бонусною програмою від Кліома Сервіс

1.1 Бонусна система від Кліома Сервіс складається із трьох рівнів: Початківець, Садівник та Професіонал;

1.2Ідентифікація клієнта здійснюється за номером мобільного телефону;

1.3Всім новим клієнтам, які роблять покупку (онлайн чи по телефону) буде присвоюватись перший рівень бонусної програми – «Початківець».

1.4 Відсоток винагороди від покупок товарів залежить від отриманого рівня покупця. Детальніше про ставки та нарахування у наступному розділі;

1.5 Покупець може отримати вищий бонусний рівень за системою накопичення бонусів. Детальніше про це у розділі 2;

1.6 Бонуси можуть бути нараховані лише для роздрібного прайсу;

Пункт 2: Особливості нарахування бонусів

2.1 На даний момент, загальний відсоток нарахувань від покупок у категоріях: Саджанці, Контейнери, Добрива, Засоби Захисту, Крапельний полив, Торф та Субстрати становить:

- Рівень «Початківець» - 3%;

- Рівень «Садівник» - 5%;

- Рівень «Професіонал» - 7%.

Виключенням можуть стати окремі категорії із специфічним або особливим асортиментом. Чинний відсоток винагороди по таких розділах вказано нижче у таблиці, виходячи від отриманих рівнів бонусної програми:

Група товарів/Рівень

Початківець

Садівник

Професіонал

Торф та субстрати у стосах

-

1%

2%

Добрива Yara 25 кг

-

1%

2%

Добрива Osmocote 25 кг

-

1%

2%

Агротекстиль (рулон/пакет)

-

1%

2%

Теплична плівка (рулон)

-

1%

2%

Мульчуюча плівка (рулон)

-

1%

2%

Затіняюча сітка (рулон/пакет)

-

1%

2%

Крапельна стрічна в бухтах

-

1%

2%

Годівниці для свиней

2%

2%

2%

 

2.2 Компанія залишає за собою право встановлювати індивідуальний відсоток винагороди від покупки окремих товарів у всіх категоріях асортименту.

2.3 Покупці, що отримали перший рівень бонусної програми можуть отримати автоматично вищий рівень, у залежності від накопичених балів. Наразі встановлено такі межі:

Рівень «Початківець» - від 0 до 999 балів;

Рівень «Садівник» - від 1000 до 2999 балів;

Рівень «Професіонал» - понад 3000 балів.

2.4 Ви можете використати зароблені бонусні бали для розрахунку/покупки товарів у Кліома Севіс за таким курсом 1 гривня = 10 балів;

2.5 Розрахунок бонусами можна проводити без втрати загального балансу. Наприклад, Ви мали на балансі 300 бонусів, що рівноцінно 30 грн. Здійснили покупку за яку отримали 70 бонусів, але списали у розрахунок 300. Загальний баланс Ваш буде становити 370 бонусів.

Пункт 3. Порядок нарахування/списання бонусів

3.1 Бонуси нараховуються виключно за успішні угоди на основі відвантаження товару;

3.2 Для замовлень, що оформлені із післяплатою або передоплата+післяплата, бонуси будуть нараховані та доступні на наступний календарний день після отримання кінцевої (зворотної суми за замовлення);

3.3 Для замовлень із формую оплати «Передоплата» (повна оплата на рахунок), бонуси будуть зараховані та доступні через 7 календарних днів від дати відправки замовлення. 

3.4 Для замовлень, які були повернуті та угода не відбулась – бонуси не напахуються. Якщо ж система вже виконала нарахування, тоді відбудеться скасування;

3.5 Якщо у замовленні присутні товари із гуртовими цінами, бонуси нараховуватись не будуть.

3.6 При використанні активних бонусів у розрахунку за товар, вони списуються автоматично на основі відвантаження товару.

3.7 Компанія залишає за собою право додаткового нарахування бонусів для клієнта за номером телефону;

3.8 Термін дії бонусів необмежений;

3.9 Заборонено розрахунок бонусами для попередніх замовлень із невизначеною датою відвантаження;

3.10 Інформування стосовно поточного балансу бонусного рахунку, можливих отриманих нарахувань від замовлення та залишок можна переглянути у накладній «Замовлення покупця», у смс повідомленні із номером ТТН для відслідковування, у Email повідомленні із номером ТТН.

3.11 Передавати зароблені бонуси третім особам заборонено.

3.12 Бонуси нараховуються із вартості товару, без додаткових платежів. (Тобто якщо, у замовленні присутній горшковий товар на суму 100 грн, за упакування якого нараховується 8%, тоді бонуси нараховуються без упакування).

Додаток.

Компанія «Кліома Сервіс» цінує своїх постійних покупців. Після впровадження «Бонусної програми» усім користувачам, які отримали «Картку лояльності» буде здійснено нарахування бонусів на особистий рахунок у залежності від суми отриманої знижки за період роботи попередньої програми.

·        Користувачам із рівнем «Початківець» буде нараховано 300 бонусів;

·        Для рівня «Садівник» буде нараховано 600 бонусів;

·        Для рівня «Професіонал» буде нараховано 1200 бонусів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner