Продавець Клиома Сервис™ - питомник ягодных растений розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2929 відгуків
🛒 MIN заказ 200 грн. Як отримати 300 грн 🎁 від Кліома СервісДеталі
+380443344025
+380989553536
+380501681408
УкраинаВолинська областьг. КиверцыУкраїна, Волинська область, Ківерці, вул. Шкільна
Кліома Сервіс™
Залишити відгукНаявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Старт програми лояльності для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс

Старт програми лояльності для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс

Система знижок для постійних клієнтів компанії Кліома Сервіс. Дізнайтесь деталі та як отримати картку постійного клієнта компанії.

Любі друзі! З радістю повідомляємо Вам про те, що з березня 2018 року компанія Кліома Сервіс запроваджує програму лояльності для постійних клієнтів.

Якщо Ви вже не перший сезон працюєте з нами або купували у наших інтернет-магазинах протягом 2016, 2017, 2018 років, у Вас є всі шанси отримати дисконтну картку постійного клієнта Кліома Сервіс.

На що ми готові надати Вам знижку? Всього буде три сегменти, за якими будуть нараховуватися знижки: саджанці, торфосуміші і субстрати, годівниці для свиней. На всі ці категорії буде надаватися одна дисконтна карта, відсоток може бути різним.


Як отримати картку постійного клієнта Кліома Сервіс?

Дуже просто. Вам потрібно зробити мінімум три замовлення по одному сегменту із указаних вище на загальну суму 1500 грн і більше.

Рекомендуємо не змінювати ім'я одержувача в замовленнях, оскільки за цим індикатором будуть вираховуватися всі Ваші замовлення в системі. Відсоток знижки з часом може змінюватися в залежності від кількості замовленого товару і його вартості.


Мені прийшла СМС про присвоєння дисконтної карти, як її отримати?

Всі карти нашим клієнтам будуть надсилатися разом із новими замовленнями, в яких вже будуть враховуватися відсотки знижки.


Як мені дізнатися, який відсоток знижки присвоєно по карті?

Після перерахунку знижок всім нашим клієнтам буде приходити смс-повідомлення з інформацією про присвоєння дисконтної карти (буде вказано номер карти та відсоток знижок за категоріями).
Нині діятимуть такі відсотки знижок за сегментами:

  • Саджанці - 5%
  • Торф - 3%
  • Годівниці для свиней - 2%
Вказані знижки діють лише на роздрібні замовлення (для гуртових клієнтів діє власна система знижок). З інформацією про кількість товару на гурт та роздріб можна ознайомитись на сайті, у прайсі, або звернутись до наших менеджерів інтернет-магазинів.

Як зрозуміти, що діють знижки в замовленні?

При оформленні замовлення Вам не потрібно говорити номер дисконтної картки - все в звичайному режимі. Система сама підтягне Вашу карту і знижки на товари будуть присвоюватися автоматично по кожній позиції товару. У накладній до замовлення (вона ж «Замовлення покупця») буде окрема колонка - "Лояльність", де і буде вказана сума знижок, як по позиціях товарів, так і загальна.


Чи може бути перерахунок знижок?

Так, відсоток знижки працює не тільки на присвоєння новим клієнтам, а й накопичує відсоток для тих, у кого вже є карти. Після перерахунку, Ви знову отримаєте СМС про перерахунок знижок і новий відсоток за сегментами.

Компанія Кліома Сервіс залишає за собою право редагувати і призначати знижки в індивідуальному порядку для окремих клієнтів.

Загальні положення використання дисконтної картки можна подивитися в мануалі, що додається.

Якщо ж у Вас виникли питання, або є сумніви - ми завжди готові допомогти і проконсультувати телефоном.


Кліома Сервіс - ми працюємо для Вас!

Інші новини