Поширені питання
Повернення товару за рахунок покупця
Витрати на транспортування замовлення можуть бути накладені на клієнта у таких випадках:
- якщо після прибуття відправлення на відділення Нової Пошти/УкрПошти минуло понад 5 днів, і автоматично вантаж повернувся назад, тоді клієнт повинен сплатити вартість доставки у двох напрямках;
- якщо клієнт через власні причини відмовився від отримання товару, або товар йому більше не потрібен — вартість доставки може бути вирахувана з вартості продукції (якщо це передплата на картковий рахунок), а різниця повертається зручним клієнту способом.
- якщо клієнт не погоджується із якістю заявленого посадково матеріалу, яке базується на його особистих очікуваннях та притензія не є обгрунтованою.
Повернення товару за рахунок Компанії
Повернення товару або замовлення в цілому і всі транспортні витрати бере на себе компанія Клиома Сервіс у таких випадках:
- якщо товар не відповідає заявленим характеристикам або опису, розміщеному на офіційному сайті компанії (дошки оголошень можуть мати товари з НЕ актуальною або застарілою інформацією, описом або ціною):
- якщо відбувається повернення якісного товару або бракованого відповідно до вимог висування претензій щодо якості товару.
- Заміна товару який не відповідає Вашому замовленню.
Мене не влаштовує якість рослин, як залишити притензию?
Рекомендуємо ознайомитися з описом, в яких випадках приймаються претензії щодо якості рослин, і як можна залишити скаргу або запит на компенсацію. Прийом запитів відбувається на email або Viber.
- Електронну пошту kliomaservise@gmail.com
- Вайбер 098 955 35 36
- Форму онлайн Google
Важливо! Вказати суть (кілька речень), прикріпити фото неякісного товару (обов'язково), номер замовлення (вказаний у накладній), контактний номер телефону. Всі покупці Нашого магазину мають можливість замінити неякісний товар відповідно до Закону України "Про захист прав покупців", за основу стаття 8. Якщо є підтвердження поганої якості товару або ж повна невідповідність заявленим характеристикам, покупцеві можуть запропонувати (згідно з пунктом 1 статті 8):
- знижку на продукцію, що не відповідає заявленим параметрам;
- повернення коштів за неякісний товар, за умови його повернення продавцю (за рахунок компанії), компенсація коштів відбувається на картковий рахунок (відкритий ПІБ покупця) або номер мобільного (за погодженням);
- заміна товару на такий самий або схожий на повну або часткову вартість (в залежності від проблеми).
Заміна товару на прохання покупця може здійснюватися протягом 14 днів з моменту затвердження умов (відповідно до пункту 9 статті 8).
Термін розгляду претензій та скарг — від 3 до 7 робочих днів. Відповідь на запит у телефонному або письмовому режимах.
Просимо врахувати, що якщо протягом 14 днів скарг щодо якості товару не надійшло, тоді гарантії заміни і компенсацій анулюються. Детільніше із процедурою можна ознайомитись за посиланням.
Адміністрація і співробітники компанії залишають за собою право відмовити в обслуговуванні і прийомі замовлень у будь-якому режимі від клієнта без пояснення причин.Я хотів -(ла) оплатити на карточку (по передплаті), а мені поставили накладений платіж, чому?
Після прийняття Вашого замовлення менеджером компанії, при виборі оплати на картку Приват Банку, за реквізитами ФОП, надсилається SMS-повідомлення з реквізитами для оплати замовлення.
Клієнтам, які не встигли зробити оплату в строк до відправки (обговорюється з менеджером), може ставитися післяплати при відправленні Новою Поштою (наша страховка, оскільки грошей не надійшло), це потрібно повідомити, а потім при прибутті зняти його (якщо оплата надійшла ).
Ще раз просимо з розумінням поставитися до цієї ситуації. Після обіду, в день відправки, всі документи направляються на Нову Пошту для оформлення (в сезон багато замовлень і потрібен час, щоб встигнути все оформити), а упаковуються заздалегідь.
Якщо Ви:
- не встигли оплатити;
- зробили передоплату пізніше терміну;
- протягом 20 хв. після підтвердження замовлення не отримали СМС-повідомлення з реквізитами
зверніться до менеджерів і ми відправимо заяву про скасування накладеного платежу або повторно відправимо реквізити для оплати.
Як я можу оплатити замовлення?
Сплатити замовлення можна:
- На картку Приват Банку (передплата);
- При отриманні на Новій Пошті та УкрПошті (накладений платіж). Важливо врахувати, що при оформленні замовлень на суму понад 1000 грн. потрібно зробити 20% передоплату.
- На розрахунковий рахунок ФОП;
- По реквізитах на ЮР особу із ПДВ (вгамовувати можливість).
Важливо! При оплаті післяплатою Вам буде нараховано комісію 25 грн +2% від суми за повернення грошей від Нової Пошти. Замовлення післяплатою на суму понад 1000 грн відправляються з передоплатою 20%.
Скільки днів відбувається доставка?
Доставка зазвичай займає 1-2 дні з дати відправлення. Замовлення відправляємо Новою Поштою по всій Україні.Чому сума для оплати замовлення трохи більше, ніж у замовленні?
На сайті компанії вказано, що за упаковку горщикових рослин ми беремо 8% від суми замовлення саджанців. Наприклад, Ваше замовлення на 100 грн, +8% (8 грн) до оплати буде 108 грн. Подивитися фото упаковки можна на сторінці Доставка та Оплата.Як визначити наявність сортів?
Вся інформація оперативно оновлюється на сайті, слідкуйте за асортиментом компанії.